هتل های لوکس آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا تنها 53 کیلومتر فاصله دارد. هتل لیمزبونادآ به دلیل نزدیکی به ساحل توجه توریست های تور آنتالیا زیادی را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا در مجموع دارای 109 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان نرم ، وای فای و .... می باشند. گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای دریایی ، گیاهی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکاناتی که هتل لیمز بونادآ برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به سالن بدنسازی ، سونا و استخر ، میز بیلیارد و تنیس و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان نیز اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، گاو صندوق ، فروشگاه ، حمام ترکی ، کافی شاپ و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا با فرودگاه 66 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا در مجموع دارای 308 اتاق می باشد. اتاق های هتل شیک و لوکس بوده و همه ی اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ....برخوردار می باشند. هتل آلوادونا ورلد پالاس دارای چندین رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی و غذاهای سنتی ترکیه ای را در رستوران های هتل سرو کنند. همچنین توریست های تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت خود را در سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، میز بیلیارد سپری کنند. امکانات هتل همه به صورت uall می باشد.

 

دیگر امکانات و خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

حمام ترکی ، سونا ، والیبال ساحلی ، پارکینگ ، خشکشویی و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا یکی از هتل های مجلل و منحصر به فرد منطقه سیده آنتالیا به شمار می رود. هتل پنج ستاره با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا هتل مجلل ۵ ستاره آستریا ریزورت سورگون از محبوبیت زیادی بین توریستان تور آنتالیا برخوردار باشد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا ریزورت سورگون ۹ کیلومتر تا منطقه ساحلی مناوگات و ۷۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیافاصله دارد واین مناطق گردشگری برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .

asteria_sorgun_resort_antalya.jpg

امکانات هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا:

اتاقهای هتل آستریا آنتالیا شامل ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

asteria_sorgun_resort_antalya1.jpg

پارک آبی و سرسره هایی جذاب ، ماساژ درمانی و اسپا ، سالن ورزشی پیشرفته ، استخرهایی در فضای باز و استخر سرپوشیده ، ورزش های آبی ، مرکز سلامت و آب گرم ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، فروشگاه ، رستوران هیی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . شامل می شود تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

asteria_sorgun_resort_antalya3.jpg

asteria_sorgun_resort_antalya2.jpg





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: